דף הבית » מידע מקצועי » הכל על ציפורניים של אמונות טפלות

הכל על ציפורניים של אמונות טפלות

אמונה תפלה ציפורניים

מאמינים שמקורם של אמונות טפלות על ציפורניים בימי קדם. אומרים שהם עברו מדור לדור, והם חלק מתרבויות רבות ברחבי העולם.

ציפורניים נתפסות כבעלות כוח רב ומסוגלות להשפיע על העתיד. הם יכולים לעזור למנוע דברים רעים לקרות, להביא מזל טוב, ואפילו להציל חיים. עם זה נאמר, הנה כמה אמונות טפלות על ציפורניים שאולי לא ידעת עליהן.

– אם תשבור ציפורן לפני שהיא גדלה בחזרה אז תסבול מחוסר מזל עד סוף חייך.

– אם תכוסס ציפורן אז יהיה לך מזל רע לשארית חייך.

ציפורניים הן חלק מגוף האדם ונעשה בהן שימוש מסיבות רבות. ניתן להשתמש בהם כדי להחזיק דברים, ככלי נשק, במלאכת יד ועוד. יש להם גם היסטוריה ארוכה של אמונות טפלות הקשורות אליהם.

האמונה הטפלה הידועה ביותר על ציפורניים היא שזה מזל רע לראות את ההשתקפות שלך בציפורן או לשבור אחת. אומרים שאם תראה את ההשתקפות שלך בציפורן או תשבור אחת, יהיה לך מזל רע במשך שבע שנים. אמונות אחרות כוללות חוסר יכולת לחצות אצבעות אם תשבור ציפורן או שיש יותר מדי ציפורניים על היד יגרמו למחלה.

ציפורניים קשורות לעתים קרובות למזל טוב, הגנה ושגשוג. עם זאת, ישנן אמונות טפלות מסוימות על ציפורניים שעברו במשך דורות.

חלק מהאמונות הטפלות הללו סובבות סביב צבע הציפורניים או צורת הציפורניים. לדוגמה, יש אנשים המאמינים שאסור לצבוע את הציפורן אם יש לך אגודל ירוק כי זה יגרום למזל שלך לרדת.

ציפורניים קשורות גם לנישואין ולפוריות. לדוגמה, יש אנשים המאמינים שאם אישה תראה את פני בעלה לעתיד בלק שלה, היא תתחתן איתו זמן קצר לאחר שראתה את זה על אצבעה.

גזירת ציפורניים בלילה אמונה טפלה

גזירת ציפורניים בלילה היא אמונה טפלה שתחילתה בימי הביניים. מאמינים שאם תגזור את הציפורניים שלך בחושך, אתה תהיה אחוז דיבוק של השטן ותמות בקרוב.

בעולם של היום, גזירת ציפורניים בלילה הפכה לנוהג נפוץ עבור אנשים רבים. כמה מהם עושים זאת כדי להימנע מלהיות מרותקת לשטן. אפשר לייחס אמונה טפלה זו לתקופות ימי הביניים שבהן אנשים פחדו להיות אחוזי דיבוק על ידי השטן ולמות בקרוב.

ציפורניים שבורות מזל רע

ציפורניים שבורות הן סימן למזל רע. אומרים שאם הציפורניים שלך נשברו, אז אתה יכול לצפות שדברים רעים יקרו.

אם אתה שובר את הציפורניים, אתה לא צריך לדאוג כי זו רק אמונה טפלה. למעשה, ציפורניים שבורות לפעמים יכול להיות דבר טוב, כי זה אומר שהיית עסוק בלעשות משהו פרודוקטיבי.

צבע מזל לציפורניים

צבע הציפורניים שלך יכול ליצור או לשבור את התלבושת שלך. אולי אין לך זמן לחשוב איזה לק כדאי לך ללבוש, אבל אתה תמיד יכול לסמוך על הצבעים האלה שהם ברי מזל לציפורניים.

צבעי מזל לציפורניים כוללים:

– כחול: זהו צבע מרגיע וזה הצבע הטוב ביותר ללבוש כאשר אתה צריך להירגע

– ירוק: זהו צבע נהדר ללבוש כאשר אתה רוצה להיות יותר פרודוקטיבי וחיוני יותר

– כתום: זהו צבע כיפי שישמח אנשים

דילוג לתוכן