דף הבית » מידע מקצועי » כמה דברים שלא ידעת עליהם אמונה טפלה של קקטוס

כמה דברים שלא ידעת עליהם אמונה טפלה של קקטוס

קקטוס אמונה תפלה

קקטוס הוא זן של צמח מדבר הידוע בתכונות הריפוי שלו. הוא ידוע גם בשם “קקטוס הנס”. קקטוס הוא סמל למזל טוב ושגשוג. זה נחשב גם כסמל של אריכות ימים, בריאות ואלמוות. בימי קדם, אם אדם מת מסיבות טבעיות, הוא נקבר עם קקטוסים. אז האמונה הטפלה הייתה שזה יחזיר אותו לחיים בשלב מסוים בחייו העתידיים. קקטוס הוא סמל מסורתי, הידוע ביכולתו ליצור ולתחזק אנרגיה חיובית.

קקטוס הוא צמח בעל היסטוריה ארוכה בעולם האמונות הטפלות. אומרים שהוא מביא מזל רע ומביא מוות.

אמונה טפלה בקקטוס היא אמונה שאם חותכים קקטוס, זה יביא מזל רע ומוות. בעבר אנשים היו חותכים קקטוסים מסיבה זו. רבות מהאמונות הטפלות הללו הופרכו עם הזמן (למשל, הרעיון שחיתוך קקטוס יגרום לך ליפול לתהום). עם זאת, חלקם עדיין נמשכים היום.

.קקטוס מזל רע

אמנם הסיפור של קקטוס המזל הרע הוא סיפור אמיתי, אבל יש הרבה וריאציות שלו. הסיבה לכך היא שהוא היה צמח נפוץ בחלקים מסוימים של העולם.

הקקטוס נקרא במקור “Cactoblastis” על ידי הבוטנאי הגרמני קרל לינאוס בשנת 1753. מאוחר יותר הוא נקרא “Cactoblastis macrophylla” על ידי הבוטנאי הספרדי לואיס דה מוראלס אי פינדו בשנת 1839. השם “קקטוס מזל רע” הגיע מאוחר יותר ומתייחס לצורתו אשר דומה לזו של כף ידו של אדם חסר מזל, ומכאן שמה.

קקטוס מזל רע הוא צמח הגדל במדבר של דרום קליפורניה. לצמח היסטוריה ארוכה בפולקלור ובמיתולוגיה. אומרים שהוא מקולל על ידי האלים, שאומרים שהם מקנאים ביופיו ורעבתנותו לכל החיים.קקטוס מזל רע הם קבוצה של צמחים הידועים במזל הרע שלהם. ניתן למצוא אותם גם באזורים טרופיים וגם באזורים ממוזגים. הם נחשבים לצמח הקשה ביותר לגידול, מכיוון שהם בעלי תוחלת חיים קצרה מאוד ומייצרים מעט מאוד פרחים.

אמונות טפלות במדבר

המדבר הוא מקום מבודד. זה מקום שאליו אנשים הולכים כדי לברוח מהעולם ומהבעיות שלו. לפעמים יש אמונות טפלות שאנשים מאמינים בהן. מדבריות ידועים בסביבתם הקשה ובאנשים הקשים. מאמינים שהם המקום בו מתעוררות אמונות טפלות. נראה שהמדבר הוא מקום שבו אנשים מאמינים בדברים שאינם נכונים. יש אנשים שמאמינים ברוחות ואנשים אחרים מאמינים באלים.

אחת האמונות הטפלות הנפוצות ביותר במדבר היא שגמל לא יכול לחצות גשר. אמונה טפלה זו אינה נכונה. הגמל יכול לחצות כל גשר גם אם יש לו גב שבור או אם יש שני גב שבורים על אותו גמל.

אמונות טפלות אלו יכולות להיות די רציניות בטבען, כמו להאמין שהשמש היא שד שישרוף אותך אם לא תמלא אחר פקודותיה, או אמונה שכדור הארץ יתרחק ממיקומה בשמים אם תעשה זאת. לא לעשות משהו בנידון. יש הרבה אמונות טפלות במדבר. אבל אחד מהם הוא שאין כוכבים במדבר בלילה. זה בגלל שאין אור לראות אותם.

המדבר הוא מקום שבו אנשים מאמינים בדברים שאינם קיימים. במדבר יש הרבה אמונות טפלות ומיתוסים. אמונות טפלות ומיתוסים אלו אינם רק בלתי מזיקים אלא גם משפיעים על חיינו.

דילוג לתוכן