דף הבית » מידע מקצועי » שבירת ראי אמונה תפלה מה זה אומר

שבירת ראי אמונה תפלה מה זה אומר

שבירת ראי אמונה תפלה מה זה אומר

מראה היא פיסת משטח רפלקטיבי, המשקפת את קרני האור מעצם שמולו. כאשר אנו מסתכלים במראה, העיניים שלנו מחזירות קרני אור לעינינו ואנו רואים את השתקפות הפנים שלנו על המראה.

האמונה הטפלה של שיקוף מה זה אומר (למשל המראה שבורה) היא ישנה מאוד. זוהי אמונה רווחת שמה שאתה רואה במראה משקף את הפעולות, המחשבות והרגשות שלך. מאמינים שאם תעשה את אותו הדבר שוב ושוב, תקבל את אותה תוצאה כאילו עשית זאת פעם אחת בלבד.

אמונה טפלה זו קיימת במשך עידנים ושימשה לחזות דברים כגון תנאי מזג אוויר, תנועות בבורסה וכו’. ניתן לשבור אמונה טפלה זו על ידי הבנה כיצד אנו מעבדים מידע בדרכים שונות; עם זאת, רוב האנשים עדיין מאמינים בתקפותו בגלל הפשטות וקלות השימוש שלו.

מראה בחלום לפי הקבלה

מראה בחלום היא מטפורה לנפש האדם. זה מייצג את היכולת לשקף בחזרה את מה שאנו רואים במוחנו וכך, להכיר את עצמנו טוב יותר. המראה בחלום היא סמל לנשמה ולהשתקפותה. התמונה שאנו רואים בחלומותינו אינה מה שאנו רואים בפועל אלא משהו שונה. זה אומר שהחלומות שלנו אינם אמיתיים ואינם מה שאנחנו חושבים שהם.

המראה הראשונה נוצרה על ידי אדם מצרי בשם תות’, שחי בסביבות שנת 2500 לפני הספירה. הוא השתמש בו כדי להסתכל על עצמו ועל השתקפותו שלו. בדרך זו, הוא נעשה מודע להוויה הפנימית שלו ויכול להבין את עצמו טוב יותר. זו הייתה תחילתה של המסורת הקבלית שמספרת כיצד אנו יכולים להשתמש במראות כדי להבין את עצמנו טוב יותר.

הקבלה היא מסורת מיסטית יהודית שהתפתחה במחצית השנייה של האלף הראשון. זוהי צורה של פילוסופיה אזוטרית שמקורה בפרס, ולאחר מכן התפשטה ברחבי המזרח התיכון ואירופה. השיטה הקבלית מבוססת על הבנת המיסטיקה היהודית.

המחבר מסביר שניתן להבין את המראה בחלום כמטאפורה לנפש שלנו, שיש לה שני צדדים – צד טוב וצד רע. הצד הטוב מחזיר אור, ואילו הצד הרע משקף חושך. לכן, עלינו לוותר על הצדדים הרעים שלנו כדי שנוכל ליהנות מהצדדים הטובים שלנו בצורה מלאה יותר. על ידי שינוים, נוכל לשנות את עצמנו ולהיות מאושרים יותר.

אמונות טפלות ביהדות

האמונות הטפלות של היהדות הן חלק מהתרבות היהודית. הם קיימים כבר אלפי שנים ועדיין פופולריים מאוד היום.

“האמונה הדתית היהודית המסורתית מבוססת על מכלול של אמונות אשר מבוססות על התנ”ך, התורה והתלמוד. אמונות אלו כוללות שאלוהים ברא הכל בשישה ימים, שהעולם נברא על ידי אדם בשם אדם וחוה אשר גורשו מעדן, שיש שני אלים – אחד טוב, אחד רע ושאלוהים ישפוט את האנושות בארמגדון.

אמונות אלו הועברו דרך דורות של אנשים. יהודים רבים מאמינים באמונות טפלות רבות אחרות כמו:

1) שבעת חטאי המוות: תאווה, גרגרנות, חמדנות, עצלנות, גאווה וקנאה. ניתן לראות את החטאים הללו כמייצגים את שבעת החטאים הקטלניים של הטבע האנושי”.

דילוג לתוכן