דף הבית » מידע מקצועי » הכל אודות: אמונה טפלה היא לא לענוד טבעת על הקמיצה

הכל אודות: אמונה טפלה היא לא לענוד טבעת על הקמיצה

אמונה תפלה אסור ללבוש טבעת על הקמיצה

אמונה טפלה היא לא לענוד טבעת על הקמיצה. זהו סיפור של נשים זקנות ונאמר שענידת טבעת על אצבע זו תגרום ללובש אותה למות בשנתן. הרעיון הוא שאסור לענוד טבעת על האצבע הזו מכיוון שהיא מייצגת את הספרה האחרונה של היד שלך ולכן מסמלת את המוות.

אמונה טפלה זו קיימת כבר שנים רבות, אך אין הוכחות מדעיות התומכות בה. המדע המודרני גילה כי כיוון היד אינו משפיע על בריאותך או על תוחלת החיים שלך בשום צורה.

אנשים רבים מאמינים שענידת טבעת על האצבע המורה מרחיקה מזל רע, אבל זה לא נכון. אם כבר, ענידת טבעות על האצבעות והאצבעות האמצעיות היא אמונה טפלה שקיימת כבר מאות שנים. יש הרבה תרבויות שונות עם אמונות טפלות רבות ושונות. אחת מהן היא המסורת של לענוד מטבע כסף בנעל כדי להדוף את עין הרע, שמקורה ביוון העתיקה וברומא.

טבעת נישואין על איזה יד

טבעת נישואין שהיד עליה היא סמל לאהבה ומחויבות נצחית. זה סימן להבטחה שלעולם לא תעזוב את בן/בת הזוג שלך בשעתו החשוכה ביותר. עם זאת, לא כל האנשים עונדים את טבעות הנישואין שלהם על אותה יד. יש אנשים שעונדים אותו על יד ימין בעוד שאחרים לובשים אותו על יד שמאל.

הסיבה מאחורי ההבדל הזה נעוצה בעובדה שחלק מהאנשים הם ימניים ואחרים שמאליים. משמעות הדבר היא שאנשים מסוימים לא יכולים לענוד את טבעות הנישואין שלהם משני הצדדים מכיוון שהם דו-צדדיים או צריכים להשתמש בשתי הידיים לעבודה או למטרות אחרות.

האדם הראשון ששם טבעת על אצבעו היה המלך תותנקאמון, אשר נמצא עם טבעת חותם זהב גדולה בידו הימנית כאשר התגלה על ידי הווארד קרטר בשנת 1922

טבעת נישואין לגבר

טבעת נישואין לגבר היא לא נושא נפוץ. עם זאת, עדיין חשוב לדעת ממה עשויות הטבעות ומאיפה הן מגיעות. הטבעת היא סמל למחויבות של גבר לאשתו. זה סימן שהוא מוכן להיות בן זוגה לכל החיים.

טבעת נישואין לגבר עשויה בדרך כלל מזהב, פלטינה או כסף. הם משובצים ביהלומים או באבני חן כגון ספיר, אודם, אמרלד וטורקיז. רוב הטבעות הללו עברו מדור לדור במשפחות ושימשו כתכשיט עוד מימי קדם.

דילוג לתוכן